Normalizándonos na Ponte Carreira ........................................................... endl.ponte.carreira@gmail.com

19 abr 2010

PARA QUE LES?

Para que les é o título dunha inciativa do Clube de Lectura da ONG Implicadas no Desenvolvemento. A nosa biblioteca uniuse a ela para, xunto con gran número de bibliotecas escolares galegas, contribuír á montaxe dunha exposición para o Día Mundial do Libro e dos Dereitos de Autor, na que persoeiros relevantes dos diferentes eidos da cultura, persoas anónimas, mestres, alumnos,.... explican as razóns para ler.
Aquí vos deixamos textos e fotos de persoas famosas con profesións diferentes que nos contan que ELES TAMÉN LEN.


Dende aquí gustaríanos que deixes a túa pegada. Escribe os teus motivos para ler un libro a través do enlace a comentarios.

16 comentarios:

Diana dijo...

Eu leo porque é moito máis divertido que non facelo. Diana (mestra de E.I. do CPI Ponte Carreira)

Matías dijo...

Eu leo para aprender cousas e para divertirme un anaco.
(Matías, 4 anos)

Silvia dijo...

Eu leo para poder comunicarme e para poder ser coma os maiores.

Silvia (5 anos)

Andrea dijo...

Eu leo para aprender máis cousas e porque me gusta.

Andrea, 6º EP

Jacobo dijo...

Eu leo porque me encanta meterme nos personaxes dos contos e vivir aventuras e pasar o tempo.

Jacobo, 5º EP

ENDL dijo...

E, por qué non?

Julio (mestre de E.F. do CPI Ponte Carreira)

Eva dijo...

Eu leo para informarme, para relaxarme, para poder aprender e soñar novas aventuras, para divertirme,...

Eva (mestra de E.I. do CPI Ponte Carreira)

Anónimo dijo...

Eu leo porque me peta.

María dijo...

Eu leo para emprender unha viaxe que me leva lonxe da rutina diaria.
María (mestra de E.P. do CPI Ponte Carreira)

Jenifer dijo...

Eu leo para rirme moito
Jenifer (3 anos)

Carla dijo...

Eu leo para ver de que vai o conto, para aprender a ler e porque... se cadra é graciosos
Carla (7 anos)

Rita dijo...

Eu leo para imaxinarme cousas
Rita (3º EP)

Alba dijo...

Eu leo para saber cousas e para saber ler coma os maiores.

Alba (5 anos)

Carlos dijo...

Eu leo para divertirme e aprender cousas.
Carlos (2º EP)

Ramón dijo...

Eu leo para aumentar a miña imaxinación, o meu vocabulario e, ao mellor, cando sexa maior, poida ser escritor se o decido.
Algúns mestres mándannos ler dous libros por avaliación e son decisivos para aprobar.
Cando estou aburrido entretéñome.
Cando algún libro me gusta non paro de lelo.
Ramón (1º E.S.O.)

Pepa dijo...

Eu leo para darme un baño de escuma.
Pepa (profesora de E.S.O. do CPI Ponte Carreira)